Túra a Nagy-Kevélyre

2012. január 16. | | Hírek

A hétvégén a Pilisbe látogatunk, hogy felkapaszkodva Nagy-Kevély tetejére körbetekinthessünk Budapest környékének egyik legszebb kilátóhelyéről. Tarts velünk te is!

Találkozó: Január 22. vasárnap, 8 órakor a Batthyány téri HÉV megállóban
Érkezés: a délutáni órákban Csillaghegy HÉV megállóba

Terv: A Szentendrei HÉV-vel Pomázig megyünk (jegyár BKV-bérlettel 245 Ft, anélkül 565 Ft), ahonnan gyalogosan az Oszoly-csúcs irányába indulunk. Kevély-nyereg érintése után, és kisebb-nagyobb emelkedőket megmászva érünk fel a csodálatos kilátást nyújtó Nagy-Kevély csúcsára. Miután kigyönyörködtük magunkat a tájban, és kifújtuk magunkat, lejtmenetbe megyünk tovább és fejezzük be a túrát Csillaghegyen.

Nagyon kellemes hely, szinteket kell menni, van néhány lihegősebb szakasz, de megéri. Érintünk egy kéktúra pecsételőpontot is. A kirándulás közben az erdőben utunkba kerülő szemetet is összeszedjük, ezzel is egy plusz töltetet adva a programnak.

Ajánlott felszerelés: egynapos hátizsák, időjárásnak megfelelő ruházat, kényelmes túracipő (bakancs), enni- és innivaló, fényképezőgép, bérlet és pénz az utazáshoz

Táv: 12 km

Ha velünk tartanál, kérünk, jelezd itt, vagy a kirándulás Facebook eseményénél: http://www.facebook.com/events/284096601648623/